Results 2nd section Yorkshire....

Big Twigge

Active Member
1.Yorkshire Building Society Concert , Michael Hannan
2.Barnsley Building Society, John Hopkinson

Thats all I know...but congratulations to all!!
 

markyboy

Member
Full Results:-
1 YBS Concert
2 Barnsley BS
3 S YOrks Police
4 W Yorks Police
5 Rockingham
6 Elland
7 Strata
8 Hebden Bridge
9 Frickley
10 Armthorpe
11 Meltham
12 Wetherby
Just got in from the contest and I would have to say the standard was very high from the bands I heard.
YBS Concert were superb but I think Meltham were very unlucky to be drawn no. 1 for the 4th year running.
This didnt help their placing IMHO as they put on a very good show indeed.
Anyway just my thaughts!
 

Aidan

Active Member
i think you should have won...
but i wasnt there and that was only cos it's where you landed on my pinthetailonthedonkey style predictions :)
 

geordiecolin

Active Member
Well, thanks for the congrats all!!

My personal thoughts were that we put an average performance out, with a few too many individual slips, putting us maybe in top 6. with a bit of luck.

From what i've heard from observers, SY Police were a little unlucky not to pip us.

However, somebody put it "you sounded like a good band having a not-so-good day" and maybe Mr Swancott had the same vibes.

I'm delighted with the result and can't wait for Harrogate and i feel this placing was deserved by the band on the whole, if not for the performance.
Bring it on!!!

Sorry?? 4barswho?? :wink: :lol: :lol:
 
i wanna know how well we have 2 play 2 win, we played so well in dundee and came 9th, and now this yrs area, we played really well and came 8th, its not on!, surely!
 

Roger Thorne

Active Member
madandcrazytromboneguy said:
i wanna know how well we have 2 play 2 win, we played so well in dundee and came 9th, and now this yrs area, we played really well and came 8th, its not on!, surely!
so well = 9th
really well = 8th
really, really well = 7th
really, really, really, well = 6th
really, really, really, really well = 5th

:roll:
 

Pythagoras

Active Member
madandcrazytromboneguy said:
i wanna know how well we have 2 play 2 win, we played so well in dundee and came 9th, and now this yrs area, we played really well and came 8th, its not on!, surely!
Thought you were a bit unlucky, but I didn't hear all the bands who came above you.

Well done to Barnsley!
 
madandcrazytromboneguy said:
i wanna know how well we have 2 play 2 win, we played so well in dundee and came 9th, and now this yrs area, we played really well and came 8th, its not on!, surely!
Better than all the other bands who were placed higher than you?
 

Mike S

Member
Well done to Barnsley Building Society. John Hopkinson is back at the helm and they need aq bit of luck for the next few months as they rebuild what has always been a great band in that area. Great news
 
Just wanted to say thanx to everybody who supported us (YBS Concert Brass) Its been one Hell of a year and im glad we managed not only to come out of it with a band but with a winning one.

Well done Guys your all great, and well done Mike!

Colette xxx
 

Watford

New Member
Happy days are here again.

Well done to all at YBS Concert Brass - especially those who had to stick it out through the 'difficult' period a couple of years ago.
Let's make it 5th time lucky in the Nationals and win that too.
Well done Mike Hannan for taking over the reigns and steering the band back onto the right track.
Hope to see you all in Harrogate in October!!

P.S. Thanks also for my Dad's card. He really appreciated it (as did I).
 

3rdCornetGirl

New Member
YBS Concert Brass


:eek: We were suprised when the lady said 1st place goes to band drawn number..............7!!!! If you were there, did we cheer a bit too loud???
Well done to ALL who played that day!!!

Catherine
(YBS Concert Brass) (Yeah)
 

Hornic

Member
I wasnt surprised to hear number 7 read out. I thought we played damn fine!!
Well done to everyone. After a difficult year this was a fab and much deserved win

Nic
 

Pythagoras

Active Member
Re: YBS Concert Brass

3rdCornetGirl said:

:eek: We were suprised when the lady said 1st place goes to band drawn number..............7!!!! If you were there, did we cheer a bit too loud???
Well done to ALL who played that day!!!

Catherine
(YBS Concert Brass) (Yeah)
I was sitting in the top gallery just in front of most of YBS concert. We'd been doing a bit of cheering for Barnsley, but nothing to the ear splitting roar when the winning result was announced. We didn't hear who the band was! :D
 
Top