5 a Side Football Tournament

Owen

Member
5-a-side Football Tournament
Sunday 20 June at Old Brodleians RUFC, Hipperholme, West Yorkshire
First matches kick-off at 9.00am
Entry fee: £25 per team
spectators: £2 entry
Prize: £100 to winning team on each pitch
The tournament is open to any teams of five players over 16 years of age.
Teams, which can be male, female or mixed, will be allowed two substitutes
per match and each match will be played for ten minutes in each half.
16 teams will play on each pitch and the draw for the first round will take
place on Thursday 17 June, with teams being notified of their approximate
playing time prior to the event. Winning teams from the first round will
continue to the later stages until two teams are left to play in the final,
which will take place at approximately 5.00pm. Each pitch will have its own
final with £100 prize money for the winning team on each pitch.
Sandwiches will be on sale on the day and the club bar will also be open.

If you want details e-mail me - owen.watson@energis.com
 

manx_yessir

Member
I'm sure a few of us from Emley would come along for this...2MD? Ploughboy? BBS? digger? daisygemma? KRHM? Me? there ya go, there's 6 already :lol: :wink:
 

ploughboy

Active Member
oh oh oh , my sides, your killing me!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

whenever we head into town you'll have to get the beers in, cos you'll already be there
 

Owen

Member
Entries don't need to be banders - if you have a work team or just a load of mates you go to the pub with, that is fine. The more the merrier!
 

Heppy

Member
Sellers will definately enter a team.
Gonna bring the Shield with you Deave? Oh yeah forgot to ask, when are Sellers driving round the ring road in town on an open top bus displaying this shield? Will you be driving Deave? At least you could make some contribution to the band!!! :lol:
 

deave

Member
grand shield loser!

Hey dude........like my new haircut <-----------------------------------

Yeah...we're gonna take the grandshield round town in crats yellow van with a small trailer for supporters. You're welcome to bring your trophy from Scottish Open if u so wish??

Are you out tomo night after band? We have our band dinner (free beer) and will be out in town after??? If you get a few of your lot out i might convince mr johnson to let us bring the shield to milton. haha
 

deave

Member
well i wasn't going to rudkin's hey gimp hey gimp...for a number 2 @ £16 a go......did last yr tho :shock: :? But they put a class thing in the back. Might get some sort of pattern in, in time for whit fridays
 

Andy_Euph

Active Member
deave said:
well i wasn't going to rudkin's hey gimp hey gimp...for a number 2 @ £16 a go......did last yr tho :shock: :? But they put a class thing in the back. Might get some sort of pattern in, in time for whit fridays
HOW MUCH... giving a mate a razor and telling him to set hisself away would be better :D and you'd probably end up wit a wicked haircut

Looks cool tho dave
 

ploughboy

Active Member
In true Emley fashion, we 've all had our tMP names put on the back of our shirts!!

So you'll see us there, No worries!
 

manx_yessir

Member
ploughboy said:
In true Emley fashion, we've all had our tMP names put on the back of our shirts!!

So you'll see us there, No worries!

I think this is stretching the truth a little eh mate!

From mancs_yessir :shock: :roll: :evil:

(manc, my hairy ar*e!) :evil:
 
Top