PDA

View Full Version : An Indian restaurant's classical playlist



Dave Payn
20.10.2003, 13:58
Gilbert and Sullivan: Tikka Pair of Sparkling Eyes
Puccini: Nessun Korma (Nan Shall Sleep)
Anything conducted by Sir Georg Balti
Handel: Oratorio, The Masala
Bach: Chipata and Fugue in D Minor


Any more?

Cornishwomble
20.10.2003, 14:28
Johnny Cash: Ring of fire :twisted:

Naomi McFadyen
20.10.2003, 14:30
yea:

twang twang twang twang twang...

The Cornet King
20.10.2003, 16:16
Can't think of any pieces but they could all be played by Buy as You View Curry!!!! :D

PeterBale
20.10.2003, 17:00
Poppadom goes Bach

Theme from "When the bhaji comes in"

Anything from the Collected Woks of the great composers :wink:

If they include chinese dishes, you could add "Cornet Chop Suey" and "Chinese Takeaway".

ploughboy
20.10.2003, 17:37
not quite classical, but funny!!

Sung to the tune of Queens Bohemian Rhapsody ...



Naan, just killed a man

Poppadom against his head

Had lime pickle now he's dead.

Naan, dinner's just begun

But now I'm gonna throw it all away.

Naan, ooh, ooh Didn't mean to make you cry

If I'm not back from the loo by this time tomorrow

Curry on, curry on

Cause nothing really madras.


Too late, my dinner's gone

Sends shivers down my spine

Bottom aching all the time

Goodbye onion bhaji, I've got to go

Gotta leave you all behind and use the loo.

Naan, ooh, ooh

This dopiaza is so mild

I sometimes wish we'd never come here at all.


(guitar solo)


I see a little chicken tikka on the side

Rogan Josh, rogan josh, pass the chutney made of mango

Vindaloo does nicely very very spicy

Meat!

Byriani (Byriani)

Byriani (Byriani)

Byriani and a naan

(A vindaloo loo loo loo)

I've eaten balti, somebody help me

He's eaten balti, get him to the lavatory

Stand you well back

'Case the loo is quarantined

here it comes

There it goes

Technicolor yawn

I chunder

No!

It's coming up again

(There he goes)

I chunder, it's coming back again

(There he goes)

Coming back again

(up again)

here it comes again.

(No, no, no, no, no, no, NO)

On my knees, I'm on my knees

On his knees, oh there he goes

This vindaloo

Is about to wreck my guts

Poor meeee... poor meeee.... Poor MEEEEE!


(Guitar solo)


So you think you can chunder and then feel alright?

So you try to eat curry and drink beer all night?

Oh maybe, but now you'll puke like a baby

Just had to come out

It just had to come right out in here.


(Guitar solo)

(slow bit)

korma or dopiaza

bhaji, naan or saag

Nothing makes a difference

Nothing makes a difference

To meeee....

(Any way the wind blows.............shshshsh)

HBB
20.10.2003, 19:33
yorkshire men have far too much free time!
:lol:

Ben

super_sop
20.10.2003, 19:41
lol
:lol: :lol:

HBB
20.10.2003, 22:27
... although was extremely funny. I found myself singing it! :cry: :cry:

Ben
:wink:

floral_dance
20.10.2003, 23:06
ooooh sad Ben :?

lynchie
21.10.2003, 09:01
yeah, have to admit i was singing that one... good work!

LipService
21.10.2003, 10:16
Paint Your Rogan
Poppadom Preach
We've Aloo Just Begun
Chapatianacas
Ain't That A Shami
Nan's Chorus
As Time Gobi
Korma Chameleon
Finale to the William Tell Overture (poppadom, poppadom, poppadom.. dom .. dom)
Curryhauser
Tikka To Ride

and keeping on the takeaway theme...

Doner Make My Brown Eyes Blue

:)

Ann-Marie
14.05.2004, 11:30
A friend of mine, Clare who is quite new to tmp and has been browsing some of the older topics sent me the text to the Bohemian Rhapsody curry song yesterday. Guess what we played at rehearsal last night.......... and being on 3rd cornet I had plenty of bars rest to try to remember the words!!! :D Very funny!

PeterBale
14.05.2004, 12:11
From the West Sahib Story selection: Ghee, Officer Krupke?

2nd man down
14.05.2004, 12:25
:? :shock:

Ploughboy, you are a sad strange individual...and you have my pitta, er pity.

Very funny tho. :D :D

Well Worth It
14.05.2004, 12:37
Says thee, 2md??

2nd man down
14.05.2004, 12:53
Oh and you're straight from the top of the "well adjusted, rational and logical tree" I suppose???

I think not sir!

I put it to you that you took a nose dive out of the "Barking Mad Tree" and banged your noggin on every banch on the way down. What sayeth you WWI?
(Any news on the Emley/Hepworth footie BTW?)

Well Worth It
14.05.2004, 13:16
libble dio tehkls grasjop kfjtg!

Nuke
14.05.2004, 13:22
Still trying to arrange a footy match.

2nd man down
14.05.2004, 13:29
yeah but it'll be a nice footie match...there'll be no argie bhaji!! :oops:

2nd man down
14.05.2004, 13:33
libble dio tehkls grasjop kfjtg!

well quite.

Well Worth It
14.05.2004, 13:35
gnu you'd understand.

Spanky Rear
14.05.2004, 14:10
Please include...Who's Sari now........
Spanky