Grand Shield/Senior Cup/Senior Trophy -Who's going?

Discussion in 'The Adjudicators' Comments' started by Ginge, Apr 22, 2004.

  1. Ginge

    Ginge Member

    Messages:
    349
    Location:
    Cornwall
    Hi,

    So who's going to Blackpool this year?

    I'll be there with JAG Mount Charles. :D
     
  2. Borfeo

    Borfeo Member

    Messages:
    409
    Location:
    Inverness
    I'll be there for a weekend of carnage with Broxburn Public!

    Bring it on
     
  3. NAS

    NAS Member

    Messages:
    418
    Location:
    Warrington
    I will be there... hotel is booked alreay :D . My hotel is over the road so I can stumble back fairly easy :roll: .
     
  4. Euph-Bari

    Euph-Bari Active Member

    Messages:
    1,304
    i'm going with Drighlington in the cup
    should be good
     
  5. drummergurl

    drummergurl Active Member

    Messages:
    5,742
    Location:
    Leeds
    ill be there, although i have a feeling that i have an orchestra rehearsal on the following day and ill have to get a band coach home, and have a hangover at orchestra. oh well theres no pleasure without a bit of pain
     
  6. WorldofBrass.com

    WorldofBrass.com Active Member

    Messages:
    1,682
    Location:
    Wellingborough, NN8 2QH
  7. craigyboy1

    craigyboy1 Member

    Messages:
    90
    Location:
    Scotland
    I'l be there with Carriden. Should be a great weekend as always :D
     
  8. IcklePablo

    IcklePablo Member

    Messages:
    137
    I'll be there with Haydock, playing principle cornet! yey! : :eek:
     
  9. eckyboy

    eckyboy Member

    Messages:
    710
    Location:
    Cupar, Fife.
    Journey into Freedom for us-Whole weekend :lol:
     
  10. Euph-Bari

    Euph-Bari Active Member

    Messages:
    1,304
    I wouldn't really want a full weekend in blackpool to be honest :lol:
    luckily were coaching it over :)
     
  11. bassinthebathroom

    bassinthebathroom Active Member

    Messages:
    980
    Location:
    Warrington
    I shall be in attendance for the whole weekend (well definitely the Saturday and Sunday morning) while E. Y. M. S. attempt to win the Grand Shield. Time shall tell.... :lol:
     
  12. Naomi McFadyen

    Naomi McFadyen New Member

    Messages:
    10,577
    Location:
    Manchester
    I'm sure you mean PrinciPAL cornet.... get a dictionary, you'll see why ;-)



    I'll be there with Leyland doing *beep* all in Grand Shield... fun :roll:

    :lol: ;-)
     
  13. neiltwist

    neiltwist Active Member

    Messages:
    1,943
    Location:
    Chesterfield
    I'll be there, say hi, you might get a drink, but then again you might not, take a risk!
     
  14. Lauradoll

    Lauradoll Active Member

    Messages:
    1,642
    Location:
    Durham
    No cocktails this time then Missy????


    The BT massive will be there giving it large in the bar. My last contest with the band as well :cry: :cry: :cry: Glad to see the jock contingent will be there en mass!! Get in!!!
     
  15. yorkie19

    yorkie19 Active Member

    I'll be there with Ransomes. No Caiparinias for me this time though!


    Sam
     
  16. Bones

    Bones Member

    Messages:
    645
    Location:
    Nottingham
    [quote="Lauradoll
    The BT massive will be there giving it large in the bar. My last contest with the band as well :cry: :cry: :cry: Glad to see the jock contingent will be there en mass!! Get in!!![/quote]


    See you in the bar then.

    Cheers

    Rich
     
  17. Lauradoll

    Lauradoll Active Member

    Messages:
    1,642
    Location:
    Durham

    See you in the bar then.

    Cheers

    Rich[/quote]

    Your mission, should you choose to accept it is: Find a bar in Blackpool that sells the wonder drink Caperinia. Since you're not playing!! SIMBA! Shazam! :wink:
     
  18. Borfeo

    Borfeo Member

    Messages:
    409
    Location:
    Inverness
    How come it's your last contest Laura? Are you coming up to Carnegie? I'm, not playing so I'm gonna spend all day getting rattled in the bar. :shock:
     
  19. Lauradoll

    Lauradoll Active Member

    Messages:
    1,642
    Location:
    Durham
    Sorry Bud, I've got a concert tomorrow night :cry: otherwise I'm sure I'd manage a repeat performance of last year's Carnegie!! Me and Ali Hall drank enough for a whole band man! Been forced to leave band since I've got a new job in Durham so it'll be a move east for moi! Guess what I'll be doing in my 6 weeks off! Boo hoo!! :cry: :cry:
     
  20. drummergurl

    drummergurl Active Member

    Messages:
    5,742
    Location:
    Leeds
    haha :D nah im sure i can still have them i dont care if im a bit rough in the morning, its only an orchestra rehearsal and theres supposed to be 3 percs so the other 2 wont mind doing most of the setting up as i had to do it all on my own the rehearsal before easter :x and then none of em turned up!! i was all lonesome :cry:

    orchestra aint gonna stop me finding a bar!

    last contest with bt???? hope ur still gonna turn up at pontins (playing or not!!!)
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice